Reklam
Reklam
BIST 100
14.274,02 0,10%
DOLAR
46,6202 0,14%
EURO
53,0953 0,16%
GRAM ALTIN
6.130,13 1,67%
FAİZ
40,33 -0,79%
GÜMÜŞ GRAM
88,74 2,39%
BITCOIN
60.313,00 1,15%
GBP/TRY
61,5761 0,04%
EUR/USD
1,1384 0,12%
BRENT
71,99 -4,34%
ÇEYREK ALTIN
10.022,75 1,67%
Kahramanmaraş Açık
Kahramanmaraş hava durumu
32 °
Reklam
  • ANASAYFA
  • GÜNCEL
  • Gürbüz: “Engelli Vatandaşlarımızın Her Zaman Yanındayız

Gürbüz: “Engelli Vatandaşlarımızın Her Zaman Yanındayız

Reklam

Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz Engelliler Haftası dolayısıyla açıklama yaparak

Engelliler Haftasına dikkat çekmek ve toplumda farkındalık oluşturmak gerektiğini hatırlatarak, her sağlam insanın potansiyel bir engelli adayı olduğunu söyledi. 

Engelli vatandaşların dertlerine derman, sorunlarına çözüm olmak için var güçleri ile çalışacaklarını ifade eden Başkan Mehmet Gürbüz “Engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırmak, toplumla bütünleşmelerini ve geleceğe umutla bakabilmelerini sağlamak, onları toplumsal hayatta etkin ve verimli kılmak için toplumda farkındalık oluşturmak maksadıyla her yıl 1016 Mayıs tarihleri arası Engelliler Haftası olarak kutlanmaktadır.

Toplumda engelli vatandaşlarımızın engelsiz bir yaşam sürmeleri için her zaman yanlarında yer alacağız. Engelliler Haftası engelli vatandaşlarımızın sorunlarının gündeme getirilmesi, her birey gibi onların da kendi hayatlarını bağımsız ve iyi şartlarda yaşama hakkı elde edebilmeleri gibi hususlarda toplum, devlet ve hükümet yetkilileri nezdinde seslerini duyurmaları ve bu noktada farkındalık yaratılabilmesi açısından oldukça önemlidir. Toplum içerisinde önemli bir nüfusa sahip olan engelli vatandaşlarımızın çalışma hayatı, ekonomik, sağlık ve sosyal haklardan yeterince yararlanmaları belediyemizin en önemli hedeflerindendir. Engelli vatandaşlarımızın topluma enjekte olabilmesi, sosyal yaşamda aktif bir şekilde rol alabilmeleri, ülkesine değer katabilmeleri adına Elbistan Belediyesi olarak tüm imkânlarımızı sunmaktayız. Tüm engelli vatandaşlarımıza aileleri ve sevdikleriyle birlikte mutlu, huzurlu ve sağlıklı bir ömür diliyorum” dedi.

Reklam

Elbistan Belediye Başkanı Mehmet Gürbüz Engelliler Haftası dolayısıyla açıklama yaparak Engelliler Haftasına dikkat çekmek ve toplumda farkındalık oluşturmak gerektiğini hatırlatarak, her sağlam insanın potansiyel bir engelli adayı olduğunu söyledi.  Engelli vatandaşların dertlerine derman, sorunlarına çözüm olmak için var güçleri ile çalışacaklarını ifade eden Başkan Mehmet Gürbüz “Engelli vatandaşlarımızın hayatlarını kolaylaştırmak, toplumla bütünleşmelerini ve geleceğe umutla […]

Reklam

İlginizi Çekebilir

YORUM YAP

Yorum yapabilmek için kuralları kabul etmelisiniz.
Yeni bir yorum göndermek için 60 saniye beklemelisiniz.

Henüz bu içeriğe yorum yapılmamış.
İlk yorum yapan olmak ister misiniz?